
Kompleksowo, krok po kroku...
Nasze centrum współpracuje z większością ubezpieczycieli szkód komunikacyjnych. Na miejscu wykonywane są oględziny oraz przedstawienie kosztorysu naprawy auta. Wszystkie formalność i naprawy odbywają się w Centrum Likwidacji Szkód ACLis przy ul. Częstochowskiej 211.
Co zyskujesz korzystając z naszych usług?
- auto zastępcze na czas naprawy
- czas, wszystkie formalności załatwisz w jednym miejscu
- spokój, bezproblemowo rozliczymy Cię z kosztów z ubezpieczycielem
- profesjonalną pomoc doradcy serwisowego, blacharza i lakiernika
- kompleksowe wykonanie naprawy i doprowadzenie samochodu do stanu sprzed wypadku
Doznałeś szkody? Wypełnij formularz :
- PZU https://zgloszenie.pzu.pl/web/pzu/zgloszenie-szkody l
infolinia 801 102 102
infolinia 801 10 20 30
WAŻNE: Jeżeli szkoda ma być rozliczona „ bezgotówkowo” proszę zaznaczyć na infolinii że szkoda będzie naprawiana w serwisie AUTO CENTRUM LIS .
Etapy likwidacji szkody
KROK 1
Przyjęcie uszkodzonego pojazdu do serwisu. Doradca serwisowy wystawia zlecenie naprawy (spisuje przebieg pojazdu, stan paliwa, rzeczy pozostawione przez klienta) oraz przyjmuje od klienta niezbędne dokumenty (protokół oględzin, dowód rejestracyjny). Po przyjęciu dokumentów od poszkodowanego następuje odbiór samochodu, polega on na wstępnym porównaniu uszkodzeń z protokołu oględzin i spisaniu uszkodzeń niezwiązanych ze szkodą.
KROK 2
Pojazd po umyciu trafia na dział blacharski, gdzie po rozbiórceuszkodzonych elementów ich stan jest sprawdzany z protokołem oględzin sporządzonym przez firmę ubezpieczeniową. W razie pojawienia się rozbieżności zostają powołane dodatkowe oględziny. Po tych czynnościach zostają zamówione części zamienne.
KROK 3
Gdy wszystkie niezbędne części do wykonania naprawy są na miejscu pracownicy blacharni przystępują do pracy. Po zakończeniu prac blacharskich wykonywana jest kontrola pod względem poprawności wykonanej naprawy.
KROK 4
Pojazd kierowany jest do działu lakierniczego, gdzie lakierowane są uszkodzone elementy zgodnie z protokołem oględzin.
KROK 5
Po wykonanej naprawie lakierniczej pojazd po raz drugi trafia do działu blacharskiego, gdzie są dozbrajane wymienione elementy. Po zakończeniu naprawy pojazd jest myty i czyszczony, potem następuje kontrola ostateczna, która polega na sprawdzeniu jakości naprawy blacharsko- lakierniczej, czystości samochodu i poprawności funkcjonowania poszczególnych systemów.
KROK 6
Po dokładnym sprawdzeniu pojazdu przez doradcę serwisu blacharsko-lakierniczego klient zostaje poinformowany o możliwości odbioru samochodu. Po przybyciu właściciela pojazdu zostaje wyjaśniony zakres naprawy, otrzymuje fakturę i gwarancję na wykonaną naprawę.
ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG. LOKALIZACJE CENTRUM LIKWIDACJI SZKÓD ZNAJDZIESZ TUTAJ. DANE NASZYCH DORADCÓW ZNAJDZIESZ W ZAKŁADCE KONTAKT